ضرورت توجه به پیشگیری در حوزه بهداشت و درمان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ضرورت توجه به پیشگیری در حوزه بهداشت و درمان
نوشته شده در سه شنبه 30 آبان 1391
بازدید : 159
نویسنده : محمدرضا علیمردانی
 
 
نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد
ضرورت توجه به پیشگیری در حوزه بهداشت و درمان

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان و سیاستگذاران حوزه بهداشت و درمان در راستای پیشگیری اقدامات لازم را انجام دهند.

خبرگزاری فارس: ضرورت توجه به پیشگیری در حوزه بهداشت و درمان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن علیمردانی پیش از ظهر امروز در جلسه هئیت امنای انجمن بیماران کلیوی استان زنجان، اظهار کرد: حضور حداکثری و اعتماد مردم به نمایندگان منتخب خود مایه افتخار برای نمایندگان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه خدا را شاکریم که در موقعیت حساس و تاثیرگذار، مردم با حضور گسترده در صحنه انتخابات نمایندگان خود را انتخاب کردند، افزود: توفیق خدمت به مردم از بزرگترین نعمت‌های خداوندی به بندگان خود است.

نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرصت‌های پیش‌روی نظام بهداشت و درمان تصریح کرد: باید از این فرصت‌ها در راستای پیشرفت و اعتلای حوزه بهداشت و درمان استفاده شود.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت نفت فرصت مناسبی برای نظام بهداشت و درمان محسوب می‌شود، یادآور شد: باید بهره‌ لازم را از این فرصت ببریم.

 

*جمعیت جوان از فرصت‌های پیش‌روی نظام بهداشت است

علیمردانی با اشاره به اینکه جمعیت جوان کشور نیز از فرصت‌های پیش‌روی نظام بهداشت و درمان است، ادامه داد: سطح آگاهی مردم نسبت به حوزه بهداشت و درمان نیز در حال حاضر به نحو مطلوبی افزایش یافته است.

وی افزایش میزان سواد، پیشرفت تکنولوژی و تغییر سطح تغذیه مردم را از دیگر فرصت‌های پیش‌روی نظام بهداشت و درمان برشمرد و افزود: وجود مراکز متعدد دانشگاهی و کادر مجرب درمانی از دیگر فرصت‌های این نظام قلمداد می‌شود.

نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی وجود پزشکان متخصص و فوق تخصص را از دیگر فرصت‌های نظام بهداشت و درمان عنوان کرد و گفت: کاهش نرخ رشد جمعیت از مسائل مهم جامعه است.

 

*کاهش نرخ رشد جمعیت از تهدیدهای نظام بهداشت و درمان است

وی با بیان اینکه کاهش نرخ رشد جمعیت از تهدیدهای نظام بهداشت و درمان است، تصریح کرد: بی‌توجهی به امر پیشگیری و سرمایه‌گذاری نکردن در این زمینه از دیگر مسائلی که این حوزه با آن مواجه است.

علیمردانی با اشاره به اینکه هنوز به نحو مطلوبی در زمینه پیشگیری اقدامات لازم در کشور انجام نشده است، یادآور شد: باید سرمایه‌گذاریهای لازم در این زمینه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه تا زمانی که انجمن‌ها موضوع پیشگیری را در برنامه‌های اصلی خود قرار ندهند، موفقیت‌های مطلوبی را کسب نمی‌کنند، افزود: در این صورت تلاش‌های انجام شده چاره‌ساز نیست.

نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید مسئولان و سیاستگذاران حوزه بهداشت و درمان در راستای پیشگیری اقدامات لازم را انجام دهند، افزود: نظارت ناکافی به عرضه خدمات بهداشتی و درمانی از دیگر مشکلات جامعه در بخش سلامت است.

وی بر ضرورت توجه ویژه در زمینه پیشگیری از سوی دست‌اندرکاران تاکید کرد و گفت: امیدواریم مسئولان و نمایندگان در این زمینه گام‌های مطلوبی بردارند.





:: برچسب‌ها: ضرورت توجه به پیشگیری در حوزه بهداشت و درمان ,



مطالب مرتبط با این پست
.